mandag 9. mars 2009

Å juble av glede.

YES!!! Endelig!
Vektnedgang fra forrige uke: 1 kg!!!

Jeg er så glad, så glad! Endelig gjorde jeg et lite hopp i vekten. Jeg skrev vel om det på forrige veiedag, at jeg håpet jeg skulle gå ned en del til i dag, men helt ærlig så hadde jeg ikke trodd det. Ikke fordi jeg ikke har vært flink, for det har jeg vært! Men jeg har slitt i noen uker nå, vekten har stagnert og jeg føler at kroppen tviholder på kiloene (dårlig gjort:-p)

Men i dag viste altså vekten 60 kg blank, og det er ned 1 kg fra forrige uke!
Det betyr at min totale vektnedgang over 7 uker er 4,9 kg, og det er jeg veldig fornøyd med:-)
Nå ble jeg virkelig motivert til å fortsette, og planen er å se 50-tallet neste mandag! FOR en lykke om jeg skulle væe 59,9 kg, haha:-P

Ha en strålende mandag, det planlegger ihvertfall jeg å ha:-)

9 kommentarer:

  1. WEEEE:D hurra:D grattis så masse:D Må være digg at ddisse kg endelig er litt sammerbeidsvillig igjen hihii:D stå på du e knall flink:D

    SvarSlett
  2. Grattis!
    Jeg sliter også med disse siste 5 kg som ikke vil gi slipp.
    Det at du gikk ned 1 kg, gir meg et lite håp og vilje til å stå på videre :)
    Ha en fin dag!
    Hilsen Hege

    SvarSlett
  3. Får håpe det ikke bare er at du spiste så lite i går da!! :-)

    SvarSlett
  4. Hege: Det ga meg også et håp, hehe;-) Var redd jeg måtte gi opp ketolysen, men jeg skal nok fortsette litt til!! :-)

    Anonym: Det tviler jeg på:-P

    Heléne: TAKK:-D

    SvarSlett
  5. Gratulerer med nedgang igjen!
    Det er godt å gå på vekta og se at det går nedover. Jeg begynte samtidig som det, og jeg har gått ned 9,5 kg nå men har jo 30 kg igjen da. ;-)

    SvarSlett
  6. Selvfølgelig er det fordi du spiste lite i går.Herregud hvor dum går det ann å bli!

    SvarSlett
  7. Linn: Gratulerer så masse til deg også, det er jo knallbra!!

    Anonym: Er det mulig? Heldig du i så fall, som går ned 1 kg av å spise lite én dag:-p Det gjør nemlig ikke jeg. Hehe.

    SvarSlett
  8. Og btw - hvis du syns jeg er så dum, hvorfor gidder du å lese bloggen bare for å komme med dumme kommentarer da?

    SvarSlett
  9. 1 kg fordi hun spiste for lite i går! jøss så kjekk kropp anonym må ha!! ;p

    Grattis Søta mi!

    SvarSlett